Barum Barum Bridgestone Bridgestone Continental Continental Debica Debica General Tire General Tire Good Year Good Year Hankook Hankook Matador Matador Michelin Michelin Nokian Nokian Semperit Semperit Toyo Tires Toyo Tires Viking Viking

W

W Kifejezetten a közép-európai téli körülményekre fejlesztette ki a Nokian. Kitűnő teljesítményt nyújt hóban és jeges úton. Magas sebességénél is megfelelő stabilitással rendelkezik.
Mintázata forgásirányos, mely a jobb vízkiszorítást segíti elő.

W+

W+ Forgásirányos abroncs, amely új egyedülálló HAKKA lamellatechnológiával rendelkezik, amelyet előzőleg személy- és kis teher abroncsoknál alkalmaztak. Az abroncs mintázatát úgy tervezték, hogy néhány száz km futás után a lamellák közötti rések megnyílnak, és az így kiemelkedett futófelületi blokkok tovább javítják az abroncs tapadását a csúszós téli utakon.

WR

WR A finn NOKIAN abroncsgyár választéka kibővült egy személy és terepjáró (4X4) autókra kifejlesztett téli abronccsal, a NOKIAN WR-rel
A NOKIAN WR forgásirányos abroncs, amely új egyedülálló HAKKA lamellatechnológiával rendelkezik, amelyet előzőleg személy- és kis teher abroncsoknál alkalmaztak. Az abroncs mintázatát úgy tervezték, hogy néhány száz km futás után a lamellák közötti rések megnyílnak, és az így kiemelkedett futófelületi blokkok tovább javítják az abroncs tapadását a csúszós téli utakon.
Az abroncs fő értékesítési területei Közép-Európa és Észak-Amerika.

WR G2

WR G2 Az új Nokian WR G2 egy biztonságos high-performance téli abroncs, mely extrém nedves tapadással rendelkezik latyakos körülmények között és rendkívüli kezelhetőséggel havas és szárak körülmények között.
Aszimmetrikus profiljában latyak kivetést szabályozó élek és polírozott árkok felelősek az extrém nedves tapadásért.
Új önzáródó 3D lamellák és ablaktörlő lamellák fokozott nedves tapadást és stabilitást kölcsönöznek a járműnek, továbbá a támasztó bordák megnövekedett ellenállást tanúsítanak a keresztirányú és hosszirányú aquaplanning veszélynek.
A legújabb fejlesztésű, modern mintázat és az új szilika összetétel alacsonyabb gördülési ellenállást és üzemanyag megtakarítást eredményez. Egységes külső vállrész hatására alacsonyabb a zajkibocsátás.

WR D3

WR D3 Az új Nokian WR D3 kitűnően kombinálja a biztonságos és gazdaságos téli vezetés élményét. Kis és közép kategóriájú autókra fejlesztette a Nokián, szem előtt tartva a közép európai útviszonyokat. A kötött forgásirányú mintázat kitűnő vonóerő átadást és példás védelmet nyújt aquaplaning ellen. A kutatások szerint a téli közlekedésben a legnagyobb veszélyt a mi éghajlatunkon oly gyakran előforduló latyak jelenti. Ez ellen nyújtanak védelmet a polírozott mintaárkok. A Cool Toch lamella-kialakítás minimalizálja a súrlódást, ami alacsonyabb üzemanyag-fogyasztást és kisebb káros anyag kibocsátást eredményez

WR A3

WR A3 Az új Nokian WR A3 sportos aszimmetrikus mintázatú abroncs amely lehetővé teszi a kompromisszumok nélküli tapadást és a precíz irányíthatóságot nagy sebesség mellett is. Közép és felső kategóriás autókra fejlesztette a Nokián ,különös figyelmet fordítva a mi éghajlatunkon télen gyakran előforduló vizes és latyakos útfelületekre. Mindemellett példásan kicsi a gördülési ellenállása, ami jótékony hatással van az üzemanyag-fogyasztásra és a káros anyag kibocsátásra.

WR C

WR C A Nokian WR C Cargo és WR C Van a nagy és kis teherbírású áruszállítók ideális partnere télen. Az új mintázatokat a közép-európai téli időjárási viszonyokra szabták.
A Nokian WR C Cargo forgásirányos mintázattal rendelkezik, mely kiváló vízelvezetéssel bír. Kiváló tapadást biztosít havon, jeges és nedves úton egyaránt. Megerősített szerkezeti felépítés a nagyobb teherbírás érdekében. Hosszú élettartam, alacsony zajszint jellemzi.
Az új aszimmetrikus mintázat példás aquaplanning ellenállása jobb tapadást biztosít a téli útfelületen még zord körülmények mellett is. Csatornamélység jelzővel felszerelt. Alacsony zajszint, nagy teherbírás.

Hakkapeliitta CS

Hakkapeliitta CS A Nokian Hakkapeliitta CS egy kiváló minőségű téli kisteherabroncs kifejezetten az Európai kontinentális éghajlatra tervezve. Kiváló a tapadása a téli nedves hideg aszfalton még 180Km/h sebesség mellett is. Mesterien szerepelt a havon végzett kapaszkodási és fékezési teszteken is.
Az abroncs DSI szisztémával van ellátva, amely egy speciális csatornamélység jelző.
Erősségek: kiváló kapaszkodás és féktáv havon magabiztos a nedves útfelületen.